Bedankje ouders Karina Hansen

kaarten voor karina.jpg

3 december 2015, Kaartenactie verjaardag Karina Hansen: een bedankbericht van haar ouders en broers en zussen

Ook wij riepen u via onze fb-pagina en onze website op een verjaardagskaart te sturen ter gelegenheid van de derde verjaardag die Karina Hansen op 7 november j.l. tegen haar wil en die van de ouders opgenomen is, eerst in het Hammel Neurocenter, sinds enige tijd in een kliniek voor mensen met hersenletsel in dezelfde plaats, Hammel in Denemarken.

Het volgende bericht werd door Karina’s ouders vandaag openbaar gemaakt. Wij danken ieder van u, die daadwerkelijk aan deze actie heeft meegedaan.

“Vanuit ons hart bedankt voor al deze mooie verjaardagskaarten die we hebben ontvangen voor Karina ' s verjaardag, en bedankt voor al degenen onder u, die verjaardagskaarten rechtstreeks naar Karina stuurden. Het is zo geweldig, al die lieve groeten van zoveel mensen, zowel uit het buitenland als uit Denemarken.

Op 13 november gaf één van Karina' s broers de kaartjes aan de instelling waar Karina woont. Hij had de hoop zijn zus te mogen zien en de verjaardagskaarten persoonlijk aan haar te geven, maar dat werd hem - zoals verwacht - niet toegestaan. Een van de medewerkers beloofde dat Karina de kaarten zou krijgen - we hopen dat dat waar al zijn.

Sommige verjaardagskaarten zijn heel lang onderweg geweest, en kwamen niet op tijd om die dag aan Karina te geven, maar we zullen die zo spoedig mogelijk een andere dag aan haar geven.

Met liefs van
Per en Ketty en Karina ' s broers en zussen.”

U kunt te allen tijde natuurlijk kaarten naar haar blijven sturen. Daarmee geeft u ook een signaal af aan de behandelaars en leiding van het instituut waar zij verblijft dat er van overal aan haar gedacht wordt.

adres: Karina Hansen
p/o Tagdækkervej 10