Bericht van de ME-DenHaag groep

25 mei 2012, Bericht van de ME-DenHaag groep

Beste allemaal,

We krijgen als ME-DenHaag groep erg veel mail op ons centrale emailadres. Daarbij zitten regelmatig ook vragen bij of wij een speciale relatie hebben met persoon x of organisatie y. We willen hierbij nogmaals aangeven dat onze groep me-denhaag onafhankelijk is en ook onafhankelijk wil blijven, waarbij wij met iedereen een zo normaal mogelijk contact willen blijven houden. Dit met het oog op ons primaire doel: het verzamelen van 40.000 handtekeningen voor onze petitie om een burgerinitiatief te starten.

Dan nog iets anders. Regelmatig worden leden van onze groep, met name iniatiefneemster Mirande de Rijke, ook op hun privé-emailadres benaderd met vragen of opmerkingen over of rond de petitie. Dit is niet de bedoeling en geeft extra druk. Daarom hierbij ons dringend verzoek of jullie het emailadres van de groep willen gebruiken voor contacten met de groep ME-DenHaag.

Het emailadres is MEDenHaag@gmailcom.

==============================

===============

Pinkpop 2012

Zaterdag 12 mei staan voor de ingang van het Pinkpop-terrein 12 lieftallige dames en een initiatiefrijke heer

handtekeningen voor de petitie te verzamelen om de ziekte ME op de politieke agenda en erkend te krijgen.

Ga je er heen morgen, let er dan op dat je ze niet mist, en  tekenen die handel!

Deel deze link op alle plekken die je maar kunt.