De Blue Ribbon Foundation heeft grote plannen

28 november 2013: De Blue Ribbon Foundation heeft grote plannen

De Blue Ribbon Foundation is een door Ryan Prior opgerichte stichting om wereldwijd meer bekendheid te geven aan ME, door patiënten én wetenschappers te filmen. We hebben u al eerder over Ryan en zijn mooie project geïnformeerd (http://www.me-cvsvereniging.nl/jonge-man-serieuze-ziekte-en-baanbrekend-...).

De Blue Ribbon Foundation verstuurt ook nieuwsbulletins, en wij zijn van plan die regelmatig onder de aandacht te brengen, om zo zijn project te steunen. Dit is hun nieuwste, op 26 november j.l. rondgemailde bericht:

Onze GROTE plannen

Beste Blue Ribbon Supporters. We zijn laaiend enthousiast jullie op de hoogte te brengen van de nieuwe, grote plannen van de Blue Ribbon Foundation. Maar eerst willen we jullie graag onze nieuwe video laten zien die we voor de Blue Ribbon Foundation Medical Fellowship aan zullen bieden. Door bij veel van de top-ME/cvs instituten van de wereld te filmen, hebben we het benodigde netwerk opgebouwd om de basis te leggen voor de opleiding van de komende generatie neuro-immunologen die hun vizier wijd open zullen hebben.

Verder zullen we over een paar dagen de sprankelende nieuwe Blue Ribbon Foundation website openen. Die zal vooral worden gewijd aan het Step Up for ME-programma. Dat programma zal iedereen op zijn eigen plek mobiliseren om zijn eigen evenement op te zetten, te promoten in zijn eigen omgeving en direct fondsen te werven door veilige transacties via de site.

Die kan tientallen persoonlijke evenementen tegelijk presenteren met een eigen pagina voor elk ervan. Of dat nu een benefiet-concert in Dublin is, een wedstrijd in organisch koken in Oakland of een eenvoudige email-campagne vanaf je eigen bed in Miami. We zullen het eenvoudig en gemakkelijk houden, zodat iedereen er pret aan beleeft.

We hebben een internationaal netwerk voor ogen van plaatselijke fondsenwervers die mee helpen bouwen aan bewustzijn, netwerken en de zo hoog nodige fondsen voor research.

Meer nieuws hierover volgt binnenkort!