Enquête ivm de naam en de criteria van ME, ME/CVS, CVS of SEID

2 maart 2016, Enquête ivm de naam en de criteria van ME, ME/CVS, CVS of SEID

Prof. Leonard Jason, o.a. bekend van de webinars die wij van hem uitzonden, nodigt iedereen met ME/cvs, hun familieleden, zorgverleners en researchers uit deel te nemen aan een online enquête voor een research studie naar de  meningen die er zijn over de naam en de ziektedefinitie die men het liefst zou zien.

De uitkomsten van deze enquête zullen licht werpen op de discussies die er gaande zijn over de terminologie en de criteria voor de ziekte. De enquête vraag ongeveer een kwartier van je tijd en is in het Engels.

Vraag 1 t/m 13 betreft vragen over je persoonlijke situatie, vraag 14 t/m 26 over je mening aangaande de naam en de criteria van de ziekte. De enquête is anoniem.

Door hier te klikken krijg je toegang tot de enquête.

ME-gids heeft de enquête vertaald in het Nederlands, en u kunt deze in het Nederlands vinden op http://bit.ly/21KH1IN

Meer informatie over de enquête vind je hier.

De webinars van prof. Jason vind je hier: www.youtube.com/playlist?list=PLsQ0FZQ_5JXQSlHbE68aISSbyGtwCmlB-

BijlageGrootte
Jason enquête.pdf318.43 KB