Op herhaling

WvP logo.png

13 januari 2015, Op herhaling

Zoals eerder gemeld zijn er op 4 december 2014 voor het project Wetenschap voor Patiënten veertien nieuwe korte colleges opgenomen in Salt Lake City. Vanwege een technisch probleem dat inmiddels opgelost is, zullen de Nederlandse ondertiteling en dus ook uitzending vermoedelijk iets langer op zich laten wachten. Wij verwachten tussen half en eind maart met uitzenden te kunnen beginnen. Natuurlijk houden we u op de hoogte.

Omdat de eerste uitzending alweer ruim twee jaar achter ons ligt, lijkt het ons niet overbodig om de meest bekeken colleges te herhalen met een frequentie van een college per week.

Vandaar vandaag het allereerste college, uitgezonden op  1 november 2012 met als thema: is ME een ziekte? Prof. Kenny De Meirleir stelt zichzelf daarin kort voor en bespreekt vervolgens de vraag of ME en/of CVS een ziekte is, en wat de definitie is van cvs:

Voor het gemak: de tekst van dit college vindt u aan het begin van dit document: http://www.me-cvsvereniging.nl/sites/default/files/Colleges%201%20tm%2020%20-%20ME%20cvs%20Vereniging%20-%20Wetenschap%20voor%20Patienten%20-%20KDM.pdf