Informatiemiddag over arbeidsongeschiktheidskeuring en het nieuwe keuringsprotocol CVS

De Steungroep ME en Arbeidsongeschiktheid organiseert op 30 september 2008 in Hengelo een informatiemiddag over de arbeidsongeschiktheidskeuring en het nieuwe keuringsprotocol CVS.

Datum: dinsdag 30 september 2008
Zaal: Tuindorphotel ‘t Lansink
Adres: CT Storkstraat 18 7553 AR, Hengelo
Tijd: 13.00 – 17.00 uur (programma 13.30 - 16.30 uur)

Deze bijeenkomst is in de eerste plaats bestemd voor ME/CVS-patiënten en hun juridische, medische en maatschappelijke hulpverleners. Ook voor anderen die vergelijkbare problemen met keuringen hebben, zoals bijvoorbeeld mensen met fibromyalgie, kan de bijeenkomst interessant zijn.Op deze bijeenkomst zal Gemma de Meijer vertellen over de voetangels en klemmen bij een arbeidsongeschiktheidskeuring, en de manier waarop iemand zich daar zo goed mogelijk op kan voorbereiden. Ynske Jansen geeft uitleg over het Verzekeringsgeneeskundig Protocol CVS en de manier waarop ME/CVS-patiënten dat bij de keuring kunnen gebruiken. Ook zal zij aandacht besteden aan de ervaringen die inmiddels in de praktijk met het protocol zijn opgedaan. Er is ruime gelegenheid voor het stellen van vragen.

Aanmelding via info@steungroep.nl of 050 549 29 06.

Toegangsprijs inclusief koffie of thee: € 5,– voor donateurs van de Steungroep, € 7,– voor niet-donateurs. Het bedrag kunt u overmaken op girorekening 6833476 o.v.v. ‘Informatiemiddag Hengelo’ of 'Informatiemiddag Amersfoort'. Vermeld bij betaling ook uw adresgegevens (graag ook uw e-mailadres).

Nadat uw betaling ontvangen is krijgt u een bevestiging van deelname, het programma en een routebeschrijving.