Kaarten voor Karina

21 juni 2013, Kaarten voor Karina

Begin mei berichtten wij over een kaartenactie  voor de tegen haar wil in een ziekenhuis opgenomen Deense ME-patiënte Karina Hansen. Er werd voorgesteld om zoveel mogelijk kaarten zonder envelop naar Karina te sturen voor Wereld ME-dag, 12 mei.

Gezien de berichtgeving rond Karina, die weinig hoopvol is voor wat betreft haar 'vrijlating' op korte termijn, moedigen wij iedereen aan kaarten te blijven sturen, om Karina én het ziekenhuispersoneel van het Hammel Neurocenter te laten merken dat onze gedachten bij haar en haar situatie zijn. Ook zullen Karina's ouders zich er door gesteund voelen.

Stuur je kaart naar:
Regionshospitalet Hammel Neurocenter
Kognitiv Klinik, H4
Att. Karina & Ketty Hansen
Voldbyvej 15
8450 Hammel
Denemarken

Stuur ze zonder of in een open envelop, zodat het personeel ze ook kan lezen, mochten ze dat willen. Ook wordt zo alle schijn van geheimzinnigheid of samenzwering vermeden. Plak een speciale Europa-postzegel, dan wordt je kaart automatisch als Priority behandeld. Wees niet agressief of boos ten opzichte van het personeel van het ziekenhuis en ook niet van de psychiaters Christensen en Fink. Daar helpen we Karina en de positie van de ME-patiënten in Denemarken niet mee, en het kan juist een averechts effect hebben.

Er wordt door hen meest gehandeld uit onwetendheid of angst.

Laat via contact@me-cvsvereniging weten als je graag mee zou doen, maar absoluut het geld niet hebt voor kaarten en porto.