Karina

6 mei 2013, Karina

Kaartenactie Karina Hansen – het vervolg

Enkele dagen geleden berichtten wij over een kaartenactie voor de tegen haar wil in een ziekenhuis opgenomen Deense ME-patiënte Karina Hansen. Wij beloofden uitgebreidere informatie over Karina, die wij dankzij de Deense ME-vereniging verkregen, en hieronder plaatsen. We stelden eerder voor zoveel mogelijk kaarten zonder envelop naar Karina te sturen voor Wereld ME-dag, 12 mei. Kaarten die vanaf nu verzonden worden, zullen vrijwel zeker niet vóór die datum aankomen, maar we stellen voor Karina kaarten te blijven  sturen, zodat zij en haar ouders zich hopelijk gesteund voelen, en het verplegend personeel weet, dat we haar niet uit het oog verloren zijn.

Kaarten kunnen worden gestuurd naar:
Regionshospitalet Hammel Neurocenter
Kognitiv Klinik, H4
Att. Karina & Ketty Hansen
Voldbyvej 15
8450 Hammel
Denemarken

Stuur ze zonder of in een open envelop, zodat het personeel ze ook kan lezen, mochten ze dat willen en alle schijn van geheimzinnigheid of samenzwering gemeden wordt. Plak een speciale Europa-postzegel, dan wordt je kaart automatisch als Priority behandeld.

Voor het volledige verhaal van Karina, lees hier ...

BijlageGrootte
karina's verhaal.pdf335.77 KB