Kerst VoorMEkaartjes

8 oktober 2015, Kerst VoorMEkaartjes

Net als vorig jaar is er de mogelijkheid voor alle leden van de ME/cvs Vereniging om in de donkere dagen rond kerst speciale aandacht en gezelligheid te ontvangen door middel van extra kerstkaarten.

Elk kaartje is een lichtpuntje. Het kan wellicht het donker niet verdrijven, maar geeft wel even een stroompje positieve energie af en kan een glimlach op iemands gezicht toveren. Iemand die eerder deelnam vertelde: "Al diverse jaren neemt het aantal kaarten dat ik ontvang duidelijk af. Nu had ik er voor het eerst weer wat meer, geweldig!"

Een vroeg begin is het halve werk. Zelf begin ik altijd al in de zomer met mijn kerstkaarten. U begint misschien ook op tijd. Daarom kunt u zich nu alvast tot 17 oktober opgeven. Mensen die iets willen versturen ontvangen de opgegeven adressen van mensen die iets willen ontvangen vóór 15 november. Deze oproep wordt in het decembernummer van Lees ME, en op facebook, nog eens herhaald met de dan nieuw geldende sluitingsdatum die dichter tegen de kerst aanligt.

U doet mee door uw naam en adres door te geven en duidelijk te vermelden dat u het leuk vindt om:
– kerstkaarten van MEdeleden te ontvangen, en/of
– kerstkaarten naar MEdeleden te versturen, en/of
– zowel kerstkaarten te versturen als te ontvangen

Geeft u daarnaast ook aan hoeveel kaarten u maximaal zou willen versturen.

Ook als u zelf niet in staat bent om kerstkaartjes te versturen bent u van harte welkom om u op te geven als ontvanger. Bovendien kunt u een andere patiënt opgeven als ontvanger. Anders dan bij het project VoorMEkaartjes is dit eenmalig, uitsluitend voor de kerst.

Als verstuurder krijgt u per e-mail één of meerdere adressen toegestuurd. Uiteraard niet meer dan het maximum dat u genoemd heeft.

Opgeven kan tot 17 oktober bij Karen Winne: