Landelijke inzamelingsactie!

5 januari 2013, LANDELIJKE INZAMELINGSACTIE! 3DE WEEK JANUARI!!

De landelijke actie voor de petitie voor erkenning van de ziekte ME zal in de 3de week van januari (!!) plaatsvinden. Mensen die zich hebben aangemeld moeten inmiddels een email van ons hebben ontvangen. Niet ontvangen? Of wil jij je ook aanmelden? Mail dan naar MEDenhaag@gmail.com

-----------------------------------------

Wat houdt de actieweek in? Grof geschetst zullen zoveel mogelijk vrijwilligers in zoveel mogelijk dorpen en steden huis aan huis vragen of men wil tekenen voor het burgerinitiatief om erkenning van de ziekte ME. Van tevoren worden aankondigingen met de uitleg over het initiatief in de brievenbus gedaan van degenen bij wie men langs gaat (deze brief wordt door ons aangeleverd).

Er is geschat dat als over heel Nederland 40-50 enthousiaste vrijwilligers van maandag t/m vrijdag anderhalf uur actief zijn, de grens van 40.000 handtekeningen overschreden wordt.

Het moet haalbaar zijn om vóór het begin van de actie 40 a 50 vrijwilligers warm te krijgen voor dit doel. Kent u, of bent u die vrijwilliger die mee zou willen werken aan deze prachtige actie? Meld u dan aan via:MEDenHaag@gmail.com

De eerste aanmeldingen zijn inmiddels al binnen, maar er zijn nog tientallen te gaan om de 40 a 50 te halen!