Lees ME 17

19 december 2012, Lees ME 17

Lees ME 17 is verschenen!! Een winterse editie met een prachtige voorplaat, gemaakt door een van de leden, passend in dit jaargetijde.

In dit nummer leest u o.a. dat er vanuit de patiëntenorganisaties geen autorisatie is voor de Nederlandse richtlijn voor CVS, krijgt u een update over de petitie van groep ME-Den Haag en in het Sprokkelnieuws gaat ME naar het Europees Parlement. Verder treft u het derde deel van het drieluik in de rubriek ME/cvs en Ouderschap aan, een boekbespreking, een filmrecensie en een artikel over triggerpoint-therapie. Eén van de vaste columnisten staat deze keer in de spotlight. In de jongerenpagina’s zijn sollicitatietips opgenomen en in het katern Rondom de ME/cvs vereniging krijgt u een kijkje bij de ledenvergadering. Het bestuur vertelt in haar eigen column meer over het project Wetenschap voor Patiënten, dat inmiddels in volle gang is. De webcolleges zijn al duizenden malen bekeken. Tour de Heerenveen, ten slotte, mag u niet missen.

De redactie van Lees ME wenst alle leden en lezers fijne feestdagen en een mooi 2013 toe.

BijlageGrootte
Lees ME 17 - webversie.pdf392.99 KB