Lees ME 18

Cover Lees ME 18

Lees ME 18 is verschenen!!

Traditiegetrouw wordt de eerste Lees ME van het jaar het lentenummer genoemd. En dat is ook dit jaar weer vertaald naar een voorplaat waarbij de lente u als lezer tegemoet spat. Bekijk hier de beknopte webversie.

In de 18de editie van het verenigingsblad leest u in het Sprokkelnieuws o.a. dat er samenwerkingsverbanden gesmeed worden tussen diverse wetenschappers. Verderop in het blad krijgt u een nieuwe update over de petitie van groep ME-Den Haag. Ook treft u een interview aan met arts Paul van Meerendonk over zijn drijfveren en behandelmethode, een boekbespreking, praktische tips voor alledag en ervaringsverhalen op het gebied van studie, werk en hobby. De columns zorgen voor een vrolijke noot tussen al het serieuze dat aan bod komt. In het katern Rondom de ME/cvs Vereniging vindt u o.a. de activiteiten die vanuit de ME/cvs Vereniging ontplooid worden. Ook treft u daar nieuwe mogelijkheden aan om uw steentje bij te dragen en de vereniging nog bloeiender te maken. Van harte aanbevolen!

Wilt u een volledige versie van Lees ME ontvangen? Dat kan! Word lid van de ME/cvs Vereniging en u ontvangt driemaal per jaar dit rijkgevulde verenigingsblad.

De redactie van Lees ME wenst alle leden en lezers een zachte lente toe.

BijlageGrootte
Lees ME 18 - webversie.pdf4.6 MB