Lees ME 19

Lees ME 19 Cover

Lees ME 19 is verschenen!!

Het zomernummer van Lees ME is zojuist van de persen gerold. Bekijk hier de beknopte webversie.

In de 19de editie van het verenigingsblad leest u in het Sprokkelnieuws o.a. wat er in ME-land nog te verwachten is in 2013 en dat er in het Europees Parlement vragen zijn gesteld over ME. U treft wederom een nieuwe update aan met het laatste nieuws rond de petitie. De columns van Floor en Monique en de ME-spreuk van Rinus ontbreken uiteraard niet en zijn voorzien van een leuke en toepasselijke cartoon. Ook is er weer een boekbespreking, evenals een nieuw ervaringsverhaal. Er is een verslag van het benefiet op 12 mei – Wereld ME-dag. In het katern Rondom de ME/cvs Vereniging vindt u o.a. de activiteiten die vanuit ME/cvs Vereniging ontplooid worden. Er is veel nieuws te lezen over het project Wetenschap voor Patiënten! Tevens treft u nieuwe mogelijkheden aan om uw steentje bij te dragen en de vereniging nog bloeiender te maken. Van harte aanbevolen! Wat dit zomernummer speciaal maakt zijn de maar liefst acht pagina’s met vakantieverhalen en vakantietips! Samen met de zonnebloem op de voorplaat kan het haast niet anders of Lees ME 19 bezorgt u een zonnig (vakantie)gevoel.

Wilt u een volledige versie van Lees ME ontvangen? Dat kan! Word lid van de ME/cvs Vereniging en u ontvangt elke drie à vier maanden dit rijkgevulde verenigingsblad.

De redactie van Lees ME wenst alle leden en lezers een gloedvolle zomer toe.

BijlageGrootte
Lees ME 19 -Webversie.pdf4.55 MB