Lees ME 20

Lees ME 20 cover

Lees ME 20 is verschenen!

Wat snel al, zult u misschien denken. Dat klopt! In tegenstelling tot voorgaande jaren brengen wij, met het winternummer in het verschiet, dit jaar vier nummers uit.

Bekijk hier de beknopte webversie

De twintigste editie van het verenigingsblad heeft een creatieve cover. Daarover leest u meer in de rubriek ME/cvs & Hobby. In het Sprokkelnieuws leest u dat nu ook de Britten Rituximab onderzoeken en doen we verslag van de achtste editie van de internationale conferentie Invest in ME. In de boekbespreking hebben wij ‘Ik werd ziek…maar de wereld bleek mesjokke’ en in de rubriek Complementair leest u over ‘Zelf-acupunctuur zonder naalden’. Verder krijgt u een kijkje in het leven van een alleenstaande moeder met cvs en op de jongerenpagina worden jongeren opgeroepen hun ervaring te delen met het vinden van een voor hen geschikte behandeling. De vaste columns van Floor, Monique en Rinus zijn zoals gewoonlijk de moeite van het lezen waard. De leden van groep ME-Den Haag hebben de vereiste 40.000 handtekeningen ruimschoots overschreden, maar hoe nu verder? We besteden aandacht aan concentratieproblemen en hebben zeven tips voor cognitief internetten. Het bestuur van de Vereniging schrijft over ‘Stroomversnelling’ van activiteiten en het bewaken van grenzen. Nieuw is de rubriek 'De VIJF', waarin steeds middels vijf vragen een project, activiteit of onderwerp belicht wordt.

Wilt u graag de volledige versies van Lees ME ontvangen, zowel het laatste nummer van 2013 als de eerder verschenen nummers? Wordt dan nu lid van de ME/cvs Vereniging!

De redactie van Lees ME wenst u allen een creatieve en goede herfst met mooi gekleurde herfstbladeren.

BijlageGrootte
Lees ME 20 - webversie.pdf3.45 MB