Lees ME 22

voorbladLM22 (1).jpg

Lees ME 22 is verschenen!

Dit zomernummer staat in het teken van: ‘Een beetje ontspanning’. Bekijk hier de beknopte versie.

In de zomer verlangen we naar een gevoel van ontspanning. Dit is dan ook het thema van verschillende artikelen in deze Lees ME. Zo leest u over yoga en meditatief ontspannen, en moedigt columnist Rinus u aan om een balans te vinden tussen rust en activiteit.

Eelco vertelt u over de denkfouten die artsen vaak maken als het ME/cvs of andere 'moeilijk objectiveerbare aandoeningen' betreft. De leden hebben bij deze Lees ME een geactualiseerde versie ontvangen van een folder die de ME/cvs Vereniging en de Steungroep ME en Arbeidsongeschiktheid uitgaven in 2006, met 10 stellingen over ME/cvs. Deze kunt u ook hier inzien. Hopelijk helpt het lezen van het artikel en de folder u als u in de spreekkamer met dergelijke denkfouten te maken krijgt.

Lees ME heeft dankzij de komst van nieuwe vormgevers een mooie creatieve facelift gekregen. Met deze aanvulling van ons team zijn wij al heel blij maar we kunnen nog meer hulp gebruiken.

Onder de button VRIJWILLGERS op de website vindt u welke redactievacatures openstaan. Hopelijk spreken zij u aan en komt u ons enthousiaste team binnenkort versterken.

Wij wensen u een mooie nazomer toe met ruimte voor ‘een beetje ontspanning’!

Ellen, Marjolein, Thinkie en Yolanda.

Een los nummer van Lees ME kost € 5,50 inclusief verzendkosten binnen Nederland.

Voor uw bestelling neemt u contact op met contact@me-cvsvereniging.nl

Wilt u voortaan de nieuwe nummers automatisch in uw brievenbus ontvangen? Word dan lid van de ME/cvs Vereniging: http://www.me-cvsvereniging.nl/formulier/aanmelden-lid

BijlageGrootte
LeesME 22 webversie.pdf2.15 MB