Lees ME Special 2015 verschenen!

voorbladspecialsite2.jpg

Lees ME Special 2015 verschenen!

Na het overweldigende succes van de Lees ME Special uit 2014 met als thema ‘Omgaan met ME/cvs: mentaal en sociaal’ was het al snel duidelijk dat er een vervolg zou komen.
Anderhalf jaar later is het eindelijk zo ver, de tweede Lees ME Special met dit keer als onderwerp: 'ME&Voeding' is verschenen. Wij kozen voor dit thema omdat veel ME-patiënten te kampen hebben met voedselallergieën en/of -intoleranties. We hebben geprobeerd om vanuit verschillende invalshoeken en ervaringen hier een licht op te werpen.

Bekijk hier de beknopte versie

In deze Special vindt u onder andere een interview met de Belgische diëtiste Christine Tobback en leest u over 'De Voedselzandloper'.

Arts Paul van Meerendonk vertelt u over zijn ervaringen met patiënten met voedselintoleranties in zijn praktijk en zijn werkwijze daarbij en Professor Frans Visser schreef voor ons een interessant artikel over de rol van supplementen bij de behandeling van ME.

Onze drie vaste columnisten zijn ook weer van de partij en worden deze keer vergezeld door gast-columniste Nienke die haar ervaringen met een sapkuur in geuren en kleuren deelt.

Verder vindt u in deze special veel wetenschappelijke informatie over allergieën, intoleranties en voedingssupplementen zoals vitamine B12. Ook delen lezers hun favoriete recepten met u die geschikt zijn voor verschillende diëten.

De redactie wil iedereen die heeft bijgedragen aan deze ‘Lees ME Special’ hartelijk bedanken voor hun inzet en wij hopen dat deze Special net zo succesvol zal zijn als zijn voorganger.

Een warme groet,
De redactie

p.s. de LeesME Special ME & Voeding is ook verkrijgbaar in onze webwinkel: http://www.mijnwebwinkel.nl/winkel/mecvsvereniging/

BijlageGrootte