ME Global Chronicle nr. 11 is uit

ME Global Chronicle-afbeelding voorkant.jpg
20 juni 2015, ME Global Chronicle nr. 11 is uit

Woensdag is alweer het elfde nummer verschenen van het internationale, Engelstalige tweemaandelijkse ME-tijdschrift ME Global Chronicle.

De link naar dit nummer: http://let-me.be/request.php?20
De link naar de site, waarop alle nummers te vinden zijn: http://let-me.be/download.php?list.1

Met een waaier aan interessante artikelen: veel aandacht voor het burgerinitiatief en de Groep Den Haag, die over heel de wereld bewondering oogst, de aankondiging van een nieuw boek van Greg Crowhurst, pleitbezorger voor patiënten met zeer ernstige ME zoals zijn echtgenote, een nieuwe review van vaste columnist, clinicus en researcher Richard Podell, vragen en antwoorden van prof. Alan Light, nieuws over de Duitse Joanne en de Deense Karina die beiden tegen hun wil al lange tijd opgenomen zijn - afijn, te veel om op te noemen.

Het tijdschrift gaat naar researchers, patiënten en patiëntengroeperingen over heel de wereld en heeft als doel een wereldwijde community te helpen smeden. Je kunt je er gratis op abonneren door dat te kennen te geven via subscribe@let-me.be

Ben je het Engels goed machtig, en wil je graag meewerken, mail dan naar contribute@let-me.be