ME/CVS Vereniging viert vijfjarig bestaan

De ME/CVS Vereniging bestaat vandaag 5 jaar! Op 15 april 2005 werd de vereniging door Eelco van Tuyll, Rico Landman en Guido den Broeder ingeschreven in het handelsregister van de Kamer van Koophandel. De eerste ledenvergadering vond plaats op Wereld ME Dag, 12 mei 2005. Thans telt de ME/CVS Vereniging meer dan 300 stemgerechtigde leden; de Hyve van de vereniging heeft zelfs ruim 650 leden.
Als lid van de ME/CVS Vereniging kunt u uw eigen mening geven over belangrijke onderwerpen. Samen met uw medeleden bepaalt u waar de vereniging voor staat en welke activiteiten we met elkaar ondernemen. We behartigen onze eigen belangen. De ME/CVS Vereniging heeft zich daarmee in korte tijd ontwikkeld tot een vaste overlegpartner voor tal van instanties.
Het eerste lustrum wordt bescheiden gevierd, want dit is een spannende tijd waarin er veel gebeurt. In mei verschijnt het jubileumnummer van Lees ME, met enkele bijzondere bijdragen. Dit nummer zal in een grotere oplage dan gebruikelijk worden verspreid.