Personalized Food

29 april 2014, Personalized Food

Personalized food is op maat geproduceerd voedsel voor individuen en voor specifieke doelgroepen, zoals patiënten en sporters. Uitgangspunt hierbij is dat ieder mens anders is en baat heeft bij een persoonlijk voedingsadvies. Recente wetenschappelijke ontwikkelingen rondom de metabole routekaart van het menselijk lichaam bieden hier aanknopingspunten voor. Personalised Food wordt gezien als een mogelijk doorbraakthema voor de tuinbouwsector, in relatie tot state-of-the-art biomedische kennis in de Amsterdamse metropoolregio en de marktvraag van patiënten en burgers.

Let wel: personialized food heeft niets van doen met genmanipulatie.

Op dinsdag 13 mei 2014 is er van 13.30 - 17.30 uur een open middag georganiseerd door de Viulentum Hogeschool, Stadhuisplein 40 in Almere. De verschillende presentaties zijn o.a.:
- Vertrouwen in het lijf
- Planten als meervoudige medicijnen
- Wat patiënten willen
- De potenties van de metabole routekaart van het menselijk lichaam

Meld je zo snel mogelijk aan via contact@me-cvsvereniging.nl, als je die middag of een deel ervan bij wilt wonen, want het aantal plaatsen is zeer beperkt.

Maar schenk vooral aandacht aan de enquête.
Wie weet hoe synchroon deze wetenschappelijke ontwikkeling kan lopen met de steeds grotere kennis van o.a. de maag-/darmproblematiek bij ME

De bedoeling van deze korte enquête is de interesse in de ontwikkeling van Personalised Food te peilen van patiënten, gezonde burgers en (semi-)professionele sporters. De enquête wordt uitgevoerd door CAH Vilentum hogeschool Almere, onder leiding van Dr. Gaston Remmers.

Het kost u 5 minuten om de vragen te beantwoorden. Uw gegevens blijven anoniem. Alvast hartelijk dank voor uw medewerking.

Klik op de link om naar het onderzoek te gaan:

NB: We waarderen het zeer als u de link naar de enquête zou willen verspreiden in uw netwerk!