Samenwerking met Medivera

27 juli 2012, Samenwerking met Medivera

Het bestuur van de ME/cvs Vereniging heeft samen met Lia Metz, directrice van de Stichting Medivera, besloten om trapsgewijs tot een nauwere samenwerking te komen. Hoe dat gestalte zal krijgen en in welke mate het mogelijk zal blijken,  zal de komende maanden binnen beide organisaties  aan de orde komen.

Als eerste stap is met mevr. Metz afgesproken, dat zij regelmatig gebruik zal maken van onze communicatiemiddelen door nuttige en praktische informatie in eenvoudige bewoordingen ook via onze website, onze facebook-pagina en ons twitterkanaal wereldkundig te maken. Deze zullen  als nieuwsbericht op onze website worden geplaatst, en vervolgens in de nieuwe rubriek Medivera in de linkermarge van de home-pagina worden opgeslagen.

De informatie onder de kop Medivera aan de onderkant van deze pagina zal gaandeweg worden geactualiseerd en in dezelfde rubriek worden opgenomen.

Wij hopen dat u het zo ontstane nog bredere aanbod van informatie zult kunnen waarderen. En, zoals altijd: maak uw mening kenbaar. Via de button "contact" in de bovenste balk.

Met vriendelijke groet,

Bestuur ME/cvs Vereniging