Steungroep ME en Arbeidsongeschiktheid komt met aanvulling op populaire brochure

logo steungroep ME en Arbeidsongeschiktheid Wie te maken krijgt met een keuring voor WIA, Wajong, WAO of WAZ kan wel wat steun gebruiken. Dit geldt des te meer als er sprake is van omstreden ziekten zoals ME/CVS. De Update keurigen WIA, Wajong, WAO en WAZ is een actuele aanvulling op de Handleiding voor de (her)keuring die de Steungroep ME en Arbeidsongeschiktheid in 2005 heeft uitgegeven en is onderdeel van het project ‘Protocol in Praktijk’.

Sinds 1 januari 2008 moeten verzekeringsartsen bij de (her)keuring het verzekeringsgeneeskundig protocol ME/CVS toepassen. ME/CVS-patiënten die bij een dergelijke keuring problemen ondervinden hebben veel baat bij de informatie die de Steungroep aanbiedt.
De nieuwe brochure bevat tien eerste tips voor de (her)keuring. Daarnaast zijn diverse artikelen over het verzekeringsgeneeskundig protocol ME/CVS opgenomen, die samen met de Handleiding voor de (her)keuring kunnen bijdragen aan een goede voorbereiding.

Beide brochures zijn te bestellen via giro 6833476 t.n.v. Steungroep ME en Arbeidsongeschiktheid te Groningen, o.v.v. de bestelcode. Prijs Update € 5,-, bestelcode 'UPD1'. Prijs Handleiding € 8,50, bestelcode 'TPS'. Samen voor leden van de ME/CVS Vereniging: €12,50 bestelcode 'TPS + UPD1'