Vakantie(gevoel): uit of thuis

19 juni 2016, Vakantie(gevoel): uit of thuis

Voor het zomernummer van Lees ME zijn wij op zoek naar jouw vakantiegevoel.

Voor velen onder ons zit een vakantie naar het buitenland er niet in, maar een paar dagen of iets langer weg in eigen land of thuis een vakantiesfeertje creëren, wellicht wel. Wij zoeken hiervoor zelfgeschreven verhalen van ME-patiënten die hun vakantiegevoel met ons wil delen.

Een vakantiegevoel kan iets toevoegen aan een vakantieverhaal of er los van staan.  Wij zijn benieuwd naar hoe iets je bewogen heeft tijdens een vakantie of waardoor je een vakantiegevoel kreeg. Dat kan dus ook een herinnering zijn aan vakantie. Of dat je ergens zat, de zon voelde, en dat gevoel kreeg. Misschien kreeg je een vakantiegevoel door het zien van een foto, of door een boek, een film, of muziek die ergens klonk terwijl je in prettig gezelschap verkeerde.

Heb jij een vakantie(gevoel) verhaal?  Mail dan binnen 10 dagen een korte motivatie naar: leesme@me-cvsvereniging.nl

De redactie maakt een selectie uit de inzendingen en neemt daarna contact met je op voor nadere details.