Vereniging populair op startpagina

De ME/CVS Vereniging blijkt gevraagd onder de bezoekers van de ME Startpagina. In de eerste maanden na de herstart, waarover wij begin juni berichtten, werd in 16% van de gevallen doorgeklikt naar de vereniging (subpagina's e.d. meegerekend). Op de tweede plaats komt ME/CVS.Net met 13%, gevolgd door het CVS/ME Centrum (10%), de ME/CVS Stichting (8%), ErkenME (7%), en het Vermoeidheidcentrum Lelystad (4%).

De Steungroep ME en Arbeidsongeschiktheid, het NIVEL-rapport, het ME/CVS Documentatiecentrum, de ME-poli Gelderse Vallei, Het Alternatief, Wikipedia en Medivera scoren elk 2%. Bij de subpagina's valt de belangstelling voor de artsenlijst van ME/CVS.Net op (4%), evenals Lees ME (3%). Voor vijf links heeft nog niemand belangstelling getoond.

In totaal is de nieuwe startpagina nu 3000 maal gebruikt. Enkel uniek gebruik wordt geteld; honderd maal extra uw favoriet aanklikken heeft dus geen effect op de telling.