Verslag ALV

Op de Algemene Ledenvergadering van 13 mei 2006 is Rico Landman onder dankzegging afgetreden als bestuurslid. Rico blijft wel aan als webmaster en zal ook andere activiteiten voor de vereniging blijven verrichten. Het bestuur bestaat thans uit Guido den Broeder (voorzitter), Rob Arnoldus (vice-voorzitter) en Peter de Lange (penningmeester). De komende tijd zal Nico Driebergen met het bestuur meelopen om mogelijk in het najaar toe te treden.

Het jaarverslag 2005 werd met algemene stemmen goedgekeurd. Momenteel werkt de vereniging aan een nieuwe versie van de algemene informatiefolder. Later dit jaar volgen naar verwachting een patiëntenbrochure, een uitbreiding van de website en het eerste nummer van het verenigingsorgaan.

In juni krijgt de vereniging de gelegenheid te reageren op het concept-verzekeringsprotocol CVS van de Gezondheidsraad. Rond die tijd verschijnt ook het Onderzoeksprogramma CVS van ZonMW, waarover de vereniging eerder dit jaar haar visie inbracht.