Vertraging LeesME

8 april 2014, Vertraging LeesME

Al enige tijd kondigden wij aan dat eind maart een Lees ME Special zou verschijnen. Helaas is door zowel technische- als gezondheidsomstandigheden de verschijning hiervan aanzienlijk vertraagd. Het is nog niet duidelijk wanneer de Special zal verschijnen, dit zal op zijn vroegst begin mei zijn. Er wordt hard gewerkt om de Special zo snel mogelijk bij u op de deurmat te krijgen. Onze welgemeende excuses voor de vertraging.

Dat brengt ons op een structureel punt: onze kwetsbaarheid door onderbezetting. Niet alleen bij de productie van Lees ME, maar op allerlei vlakken hebben wij broodnodig extra helpende handen nodig.

De redactie van Lees ME wordt momenteel ondersteund door een fijn team van auteurs en redigeerders, maar is dringend op zoek naar een opvolger voor de hoofdredacteur, een eindredacteur en meer vormgevers. Wij zoeken hiervoor mensen die de intentie hebben zich voor langere tijd in te zetten voor onze vereniging en ons lijfblad.

Vacature hoofdredacteur

Vacature eindredacteur

Vacature vormgever

Herkent u zich in een van deze functie-omschrijvingen?
Mail dan naar de redactie van Lees ME: leesme@me-cvsvereniging.nl
of schrijf naar Redactie Lees ME, Bagijnenwaard 272, 2716 XE Zoetermeer

Wij hopen van harte dat u ons enthousiaste team wilt komen versterken!

BijlageGrootte
Hoofdredacteur.pdf183.22 KB