Volledige Film Voices from the Shadows

28 januari 2012, Volledige film Voices from the Shadows

Vorige maand is de volledige film Voices from the Shadows gereed gekomen. De film is nu als dvd te bestellen bij de makers ervan, Natalie Boulton en haar zoon Jess.

zie: http://voicesfromtheshadowsfilm.co.uk/

Er was al geruime tijd contact tussen Natalie en het bestuur van de ME/CVS Vereniging. Dat resulteerde er in, dat de dvd al bijna twee weken geleden  ter beschikking stond van onze vereniging, als enige in Nederland.

Er zijn inmiddels de nodige contacten gelegd met verschillende omroepen, en we hopen dat die in de nabije toekomst zullen resulteren in uitzending van de volledige, uiterst aangrijpende doumentaire, die zo'n levendig beeld geeft van de lange lijdensweg met soms dodelijke afloop van enkele ME-patiënten, dat die op het netvlies blijft hangen.

Mocht u geïnteresseerd zijn in bijvoorbeeld een vertoning van deze film met een Nederlandse toelichting van de situatie zoals die in Nederland is, aarzel dan niet contact op te nemen met de ME/CVS Vereniging.