Weer een (info-) stap verder…

21 januari 2014, Weer een (info-) stap verder…

Vanaf nu heeft de vereniging naast het Youtubekanaal van 'Wetenschap voor Patiënten' ook een Youtubekanaal voor andere (verenigings)video's. Als eerste video is hierop het item geplaatst dat bij Hart van Nederland werd uitgezonden op 29 oktober 2013 over de aanbieding van de petitie door de Groep ME-Den Haag aan de desbetreffende kamercommissie, gevolgd door een interview met ME-patiëntes Ingrid en Myra. Deze video is in het Engels ondertiteld zodat hij ook toegankelijk is voor buitenlandse belangstellenden:

Op dit kanaal zult u voortaan ook afspeellijsten met andere interessante video's vinden, zoals de lezing van Prof. dr. De Meirleir op de ME dag van 2013, de radio-interviews naar aanleiding van de aanbieding van de petitie, en natuurlijk ook de video’s uit het project 'Wetenschap voor Patiënten'.

Wij zullen dit kanaal blijven aanvullen met interessante video's. Suggesties hiervoor zijn welkom. Stuur ons daarvoor een mail naar contact@me-cvsvereniging.nl, en wij zullen kijken of het materiaal geschikt is voor plaatsing en eventueel in aanmerking komt om vertaald en ondertiteld te worden.