Lees ME

Lees ME is het lijfblad van de ME/cvs Vereniging. Dit magazine verschijnt drie keer per jaar. Het wordt gemaakt door en voor patiƫnten. Vandaar dat de inhoud zo divers mogelijk is, zodat er voor ieders smaak iets te lezen valt.

Lees je graag wetenschappelijk nieuws? In elk nummer van Lees ME wordt het bij elkaar gesprokkeld en regelmatig aangevuld met een interview van een deskundige.
Misschien lees je liever iets over je lotgenoten. Ook daar is in elk nummer aandacht voor. Bijvoorbeeld via een ervaringsverhaal, een leuke hobby, of gewoon een gezellig verhaal. En niet te vergeten de columns van lotgenoten.
In elke Lees ME staan natuurlijk ook een actueel bericht van de redactie en van het bestuur, en vind je informatie over en activiteiten van de vereniging.
Oproepen voor hulp bij kleine en grote taken binnen de redactie en de vereniging staan eveneens in Lees ME.

Nieuwste Lees ME

De Lees ME van december 2023 is verschenen! De leden van de ME/cvs Vereniging vinden het blad in de brievenbus of in de ledenomgeving. Ben je geen lid, maar wel nieuwsgierig naar Lees ME? Hier kun je een stukje van de nieuwste Lees ME als inkijkexemplaar zien. Wil je de Lees ME voortaan graag in zijn geheel ontvangen? Word dan hier lid.

Lees ME december 2023 inkijkexemplaar

Oudere edities

Het is ook mogelijk om oudere edities van de Lees ME te lezen. De magazines die zijn uitgegeven in 2022 en 2023 zijn los na te bestellen via de webshop. En als je lid wordt, kun je in de digitale ledenomgeving de Lees ME’s vanaf 2021 online teruglezen.

Lees Me 46 – september 2023

Lees ME 46 is te koop in de webshop

Lees ME 45 – mei 2023

Voorkant van Lees ME, het tijdschrift voor leden fan de ME/cvs Vereniging. Afbeelding van gele bloemen en groene blaadjes in een ijshoorntje, op een lichtblauwe achtergrond.
Lees ME 45 is uitverkocht en is alleen nog digitaal te lezen in de ledenomgeving

Lees ME 44 – december 2022

Lees ME 44 in de webshop