ICP naar huisartsen - Vervolgd

Datum:
12/07/2020

Internationale Consensus Primer naar huisartsen - Vervolgd

We hebben een pauze in moeten lassen omdat de Corona-crisis alle aandacht van huisartsen nodig had, maar nu vervolgen we onze doneeractie weer!

Wat kun je doen?

Help ons zoveel mogelijk huisartsen te bereiken:
Doneer, geef het adres van je oude/nieuwe/eigen huisarts door, deel onze oproep op sociale media.

De doneeractie

In december 2019 hebben wij een inzamelingsactie gehouden om zoveel mogelijk gedrukte exemplaren van de Internationale Consensus Primers (ICP) naar huisartsen te kunnen sturen. De ICP is een handleiding voor artsen met daarin uitgebreide wetenschappelijk onderbouwde informatie over wat de ziekte inhoudt, hoe de diagnose gesteld kan worden en onderzoeks- en behandelmogelijkheden.

Deze actie hebben wij gedeeld op de website, Twitter, Facebook en Instagram en er is gul gedoneerd.

Daardoor konden wij totaal 1000 ICP’s naar huisartsen in Nederland sturen. Waarvan intussen 750 ICP’s al zijn verstuurd. Door de Corona-crisis kwam het tijdelijk stil te liggen, maar we kunnen nu weer verder!

Dat betekent dat wij 1 op de 10 huisartsen kunnen bereiken met adequate info over ME! Maar wij willen meer huisartsen bereiken.

Geef de naam van huisartsen door die de ICP moet ontvangen

Wij gaan zelf ook huisartsenpraktijken selecteren, maar als je nog huisartsen weet die de ICP zeker zou moeten ontvangen, kan je de namen en adresgegevens mailen naar: contact@me-cvsvereniging.nl
Of via een pb op onze Facebookpagina, Twitter of Instagram.

Doneer

Onze doneerpagina via Do Support voor deze actie:

Deel

Deel deze actie op je sociale media:
Je vindt de berichten over de actie op onze Facebookpagina, Twitter of Instagram.

Help ons alle huisartsen in Nederland te informeren - blijf doneren en blijf deze actie delen op sociale media!

De Internationale Consensus Primer (pdf versie)

De Nederlandse geautoriseerde vertaling van de ICP lees je hier:

Bekijk ook de Internationale Consensus Criteria (pdf versie): https://www.me-cvsvereniging.nl/sites/default/files/documenten/ICC%20Nederlandse%20vertaling.pdf