Oproep VoorMEkaartjes

Datum:
29/06/2021

Kaartjes versturen en terug ontvangen, het kan zo waardevol zijn en van betekenis. Elkaar van vrolijke post voorzien of een hart onder de riem steken wanneer het zwaar is. Lotgenotencontact met begrip en medeleven door de brievenbus.

Voor de voorMEkaartjes zijn we op zoek naar een schrijfmaatje voor de veertienjarige E.

Ze houdt van tekenen, schilderen, fotograferen en lezen. Films kijken vindt ze ook heel erg leuk, vooral thrillers. Omdat ze veel van creatieve dingen houdt, lijkt het haar erg fijn om mooie en leuke post te maken voor haar schrijfmaatje. E. is op zoek naar heen en weer contact met iemand waar ze regelmatig mee kan schrijven. De voorkeur zou uitgaan naar bijvoorbeeld 1x per maand, maar we beseffen ons dat dit niet voor iedereen binnen de mogelijkheden valt. De overeenkomsten met elkaar en de gezelligheid die een contact kan bieden is belangrijker dan de frequentie van het kunnen schrijven. Ben jij ook 14 jaar (of iets ouder) en lijkt het jou leuk om kaartjes of brieven uit te wisselen met haar? Reageren kan via de mail t.a.v. Leonie naar voormekaartje@me-cvsvereniging.nl

Wil je meer weten over het Voor ME kaartjes project?: https://www.me-cvsvereniging.nl/voor-me-kaartjes