Patiëntenbrief LUMC m.b.t. studie CCI-AAI

31/05/2021

Patiëntenbrief LUMC 28 mei 2021
m.b.t. studie CCI-AAI

De patiëntenbrief van het LUMC met betrekking tot de “nekstudie”, gezamenlijk ondertekend door Prof. Peul, Stichting Amy’s Battle, Stichting EDS-Fonds en ME/cvs Vereniging werd afgelopen weekend verstuurd naar iedereen die op de lijst staat voor de studie.

Verzoek is om bij vragen over het onderzoeksproces niet uit eigen beweging het secretariaat te bellen of mailen, maar contact op te nemen met de Stichting Amy’s Battle (Annemieke de Wit) http://www.stichtingamysbattle.nl/contact/ of de Stichting EDS-Fonds (Manja Bitterlin) https://edsfonds.com/contact/.

“Wat ons blijft verbinden is de diep gekoesterde wens van een bewezen effectieve diagnostiek en behandeling voor patienten met uw problematiek. Ook bestaat er bij ons geen twijfel over het gedeelde belang, de motivatie en de betrokkenheid waarmee wij hier allemaal in staan. Voor ons is het duidelijk dat het alleszins de moeite waard is om de studiesamenwerking ten behoeve van u voort te zetten.”