Triple Giving Tuesday OMF

Datum:
20/10/2021

Triple Giving Tuesday OMF: Doneer nu en je gift wordt in oktober en november verdrievoudigd!

Wat is de Open Medicine Foundation

De Open Medicine Foundation is een non-profit organisatie, werd opgericht in 2012 en doet wetenschappelijk biomedisch onderzoek naar diagnosticeren, behandelen en voorkomen van ME/cvs en naar verwante chronische, complexe ziekten. Zo doet men ook onderzoek naar Fibromyalgie, Post-treatment Lyme Syndroom en Post-Covid.

Wat is #TripleGivingTuesdayOMF

Net als  voorgaande jaren is de Open Medicine Foundation weer gestart met een actie waarbij je donatie wordt verdrievoudigd. Geef je 10 euro, dan wordt je gift uiteindelijk drie keer zoveel: 30 euro. Je kunt voor deze actie (op elke dag van de week) doneren van 19 oktober t/m 30 november 2021.

Je kunt doneren (min. 5 euro) d.m.v. creditcard, GooglePay of Paypal op deze pagina: https://www.omf.ngo/triple-giving-tuesday-toolkit/

De ME/cvs Vereniging stelt haar rekeningnummer weer beschikbaar voor donaties aan OMF voor mensen die geen creditcard etc. bezitten, maar wel graag willen doneren.

Maak dan vóór 27november 2021 je donatie over op

IBAN NL85 INGB 0004 2869 57
t.n.v. ME/cvs Vereniging
o.v.v. gift OMF

Wij zorgen er dan voor dat het gedoneerde bedrag op tijd wordt afgedragen aan de OMF.