Vormgever gezocht

04/08/2018

Vacature vormgever

Ben jij een Crea Bea?
En houd je van knippen en plakken?
Dan zitten wij te springen om jou als vormgever van Lees ME.

Het vormgevingsteam bestaat momenteel  uit slechts één vormgever, en is zij hard aan versterking toe om het  verenigingsblad fraai en aantrekkelijk leesbaar te houden. Het zoeken van passende afbeeldingen bij artikelen hoort daar bij. En het samen vormgeven van het voorblad als eyecatcher.

Grafische kennis is niet vereist. Het team werkt met het programma Coreldraw die je aangereikt wordt. Dit is een eenvoudig  programma en je wordt door een ervaren gebruiker ervan rustig ingewerkt en begeleid. Handigheid op de computer is daarbij wel van belang.

Af en toe overleg met de mede-vormgever verloopt  via e-mail en Skype. Dus vanuit huis en drie of vier keer per jaar ongeveer 5 uur in een tijdsbestek van 4-6 weken. Onderling wordt de verdeling gemaakt van wie welke artikelen opmaakt en mocht het even niet lukken dan is er geen man overboord; je werkt met lotgenoten die het euvel allemaal kennen en ervaren.

Prikkelt deze vrijwillige taak je?  Mail dan je motivatie naar leesme@me-cvsvereniging.nl en doe mee!

Ken je iemand uit je vrienden-  kennissen-  of familiekring die het zou kunnen aanspreken dan is die ook van harte welkom.